*

2006-04-13
21:41:02

Glad Påsk!!
Mmmm härligt fyra dars ledighet...så mysigt! Jag hade tur idag, vi skulle haft barn till fem, men det blev barntomt redan vid tre! Vilken påskpresent.

Fick en liten söt påsklilja på jobbet idag av barnen! Jag gav mina kolleger en varsin kruka med små påskliljor...dom heter säkert nåt annat...skit samma dom blev glada!

i kväll är vi ensamma jag och min man, sonen har åkt till en kompis och blir borta hela helgen...ganska skönt (får man säga så??) vi behövde lite ensamtid. Vi har haft det jättemysigt, ätit lite kex och ost, druckit gott vin, tittat eller snarare lyssnat på Tommy Körberg....jättebra!

Nu har vi slagit över till hockeyn, måste ju se hur det går för Färjestad...nu är det paus   därför sitter jag här!

Nu börjar det snart igen......kram på er!

Kommentarer:
#1: Miafia

Vintipset måste testas, alltid kul att prova något nytt.
Tycker att det är så lugnt på bloggen men det är väl bra antar jag då är det ju ingen som sitter ensam, får man hoppas.
Ha det bra, så hörs vi!
Kram

2006-04-13 @ 21:59:01
#2: ULLiS

Härligt att ha BF i helgen :) HIhhi. Jo, det kan bli lite jobbigt om barnen börjar springa hos en stup i kvarten, men jag tror inte att dom här flickorna är så där "jobbiga". Man får passa sig för vem man berättar om vart man bor. Jag håller nog mer på frölunda..eller är dom kvar? Guu vilken koll jag har. Haha.. Hejja hejja. Ha en mysig kväll. Kram

2006-04-13 @ 22:00:01
#3: Lena

Klart man får säga att det är mysigt att få rå varandra på tu man hand :)

Visade maken din sons imponerande väggmålning och sen såg vi fotot på honom och kusinen, konstaterade att han är en stilig kille. Fortvarande lite valpig men ändå väldigt nära vuxen :)
Vi ser att det börjar hända nått liknande med vår 16åring...rätt var det är skymtar vi en vuxen man där i den gängliga kroppen.

Ha en underbar helg!

2006-04-13 @ 22:34:46
#4: Alexandra

Vi hade oxå väldigt barntomt, vi var nästan fler pedagoger än barn...

2006-04-14 @ 07:33:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: