*

2006-04-02
14:41:28

Batterierna tog slut!
Jag hade nog inte satt i Duracell...för dom ska väl bara gå och gå och gå!! Jag tog nog vanliga...för idag har jag ingen energi alls, det räckte att titta ut i morse så tog den slut.

Så idag har det inte blivit mycket gjort, tvättat lite, strukit en hög..ja det var väl allt! Sen har jag legat på soffan och glott på lite repriser.
Nu har jag tänt en brasa för jag tycker att det är lite småkyligt!

Jag berättade ju att jag fick komplimanger förra helgen när jag var ute. Birgitta hade träffat honom på en annan pub igår...vi hade tänkt att gå dit för det var uppträdande, men vi orkade inte.

I vilket fall som helst så hade han tyckt att det var så tråkigt att inte jag var där, han hade sett mig förut och tyckt att jag var nåt speciellt.
Kan du inte ta med dig henne hit nån gång så jag får träffa henne igen? Ja men sa Birgitta du vet ju att hon är gift...där har du inget att hämta.
Nej jag vet sa han....men jag får ju se henne i allafall! Birgitta sa att han var nog kär..stackarn!

Kommentarer:
#1: Alexandra

Även fast man är gift, så skadar ju komplimanger knappast självförtroendet... ;)
En slappardag framför TVn gloendes på repriser låter underbart i mina öron!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

2006-04-02 @ 16:48:54
#2: Ninni

Nej det gör inte det...ganska trevligt faktiskt.

2006-04-02 @ 17:31:57
#3: Miafia

Det är skönt för ens självkänsla. Så lapa i dig!
Å lycka för den man som har ens hjärta!

2006-04-02 @ 17:33:43
#4: Miafia

Det kanske blir en bloggutställning så småningom... ang tavlor alltså.

2006-04-02 @ 18:13:57
#5: Malin

jag hade inte skrivit klart när du läste..... uppdaterade medans jag skrev så det inte skulle försvinna..

2006-04-02 @ 19:01:52
#6: Pyret

Komplimanger är aldrig fel! Det gör en så glad :)

2006-04-02 @ 20:26:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: