*

2005-09-28
21:14:09

Tränat!
Ja nu har man tränat Pilatus...phu jobbigt! Inte så att man blir svettig eller så, men ben, rygg och mage får en rejäl genomkörare.
Och så ska man komma ihåg att andas rätt hela tiden..tiden går jättefort helt plötsligt har det gått femtio minuter.

I morgon eller på fredag kommer mina magmuskler att värka rejält!

När jag kom hem från träningen hade Anders middan klar, det smakade bra, och nu har jag titat på Roomservice...åhh vad fint det blev, jag vill också ha lite afrikansk stil, vackra färger och mysigt!

Nu väntar min bok på mig, bay, bay!

Kommentarer:
#1: Bibi

Mysigt vardagsrum, ja! Men inte var väl soffan mysig och kryp upp vänlig. Hon ville ju ha en soffa att krypa upp och mysa i. Försök att göra det i den soffan, nej det blir att sitta rakt upp och ner, om man inte kanar ner på golvet för att kuddarna kommer att halka. Tummen ner för soffan! Annars var det snyggt.

Kramar från Bibi med en mysvänlig soffa

2005-09-30 @ 08:43:50
#2: Anonym

Hej Bibi kanske du läser detta vad vet jag, jag håller med dig när det gäller soffan, det var min kommentar...men hallå, dom ville ju ha en myssoffa!
Halkiga dynor,,,nej tack!! kramar

2005-09-30 @ 19:20:40
#3: Therese

Hej!
Jo jag har varit sjuk, nån inflamamtion i kroppen med fruktansvärd värk. Har fortfarande värk i benet men det är bättre. Har fått antiinflammatorisk att äta. Nu ska jag röja det sista innan kalaset!

Kramar

2005-10-01 @ 12:14:52
#4: Therese

Hej!
Jo jag har varit sjuk, nån inflamamtion i kroppen med fruktansvärd värk. Har fortfarande värk i benet men det är bättre. Har fått antiinflammatorisk att äta. Nu ska jag röja det sista innan kalaset!

Kramar

2005-10-01 @ 12:15:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: