*

2005-09-22
18:14:14

Torsdag kväll!
Åhh va skönt nu är det snart helg, gissa om jag ska ta sovmornar! Men idag har jag känt mig riktigt pigg, har hunnit med att tvätta lite, jobbat förstås, kokat Stifado(grekisk gryta) Den har jag provsmakat nu, den var jättegod!
Jag kämpar på med min Viktklubb, konstaterade att jag gått ner tre kilo på fyra veckor, ganska bra. Undrar om det hänt nåt på måndag...tror inte det.

Skönt i morgon kommer Anders hem efter att ha varit borta hela veckan, jag längtar efter honom, ibland är det skönt att vara själv men nu har det gått många dagar och det är tomt.

Har även hunnit med att tona håret, välbehövligt, jag hatar när det grå sticker fram, fasen att man ska vara grå...vill jag inte vara än!
Tur att det finns färg.

Pratade med min syster förut hon skulle iväg och träna...suck, ja jag får väl vänta ett tag till, har en trälig rethosta och hur kul är det att försöka träna då...host, host och host!

Kommentarer:
#1: eve

jag fick avboka spinningen idag då jag kom på att ja skulle på chiball, den andra träningen, jättemysigt. kram

2005-09-22 @ 18:28:49
#2: Bibi

Näe fy vad störigt det skulle vara för de andra som tränar, ungefär som karln på Evelinas spinningpass.
Kram Bibi

2005-09-22 @ 19:54:26

Great idea make it site. Thank you.

2010-01-08 @ 12:04:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: