*

2005-09-25
10:16:44

Mår som man förtjänar!
Gör jag idag...vi hade fest igår med badtunnebad, vi badade länge. Birgitt&Leif var här sen kom Olli&Catrin en sväng också.
Efter bad fortsatte festen inne i köket...det blev mycket prat och skratt och en och annan drink, så lite tungt är det idag.

Syns på köksbordet idag att vi hade fest...sen ligger det lite chips på golvet...hmm! Nåja jag får väl dammsuga lite senare.
Jag var trots allt duktig jag åt inga chips.....men det var dåligt med mat igår det blev frukost och middag bara!

Och att sitta i en varm och skön badtunna och dricka öl det leder till snabb berusning...inte bra. Men va fasen vi hade ju kul!

Nu ska jag ta mig lite kaffe och se om jag piggnar till.

Kommentar:
#1: eve

nu har jag bestämt att när ja kommer hem på besök så får vi nog ordna med nån tillställning så att vi också får bada.. kram .. gud vad mysigt det lät.

2005-09-25 @ 11:18:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: