*

2005-09-10
15:20:38

Lördag eftermiddag!
Sådärja nu har jag fixat till Sofia i håret...jisses va fin hon blev! Det blev inbakad fläta med pärlor i och massor med spray och lite glitter!

Björn var jättestilig i kostym...hoppas nu dom får kul på bröllopet! kanske , kanske ska vi hämta dom i natt, det beror på hur sent det blir.

Vi hade en mysig kväll igår om än lite annorlunda, tror att vi var ganska så djupa i våra diskussioner, men det är skönt det med.

Idag har Sofia och jag tagit en promenad till affären, sen gjorde hon iordning en jättegod tonfisksröra till lunch.

Jag har sovit pissedåligt inatt, jag har alldeles för mycket att grubbla på just nu, tycker att allt jag gör blir liksom fel.
Svårt att förklara...sen är jag ju värsta grubbelgumman, varför gjorde jag så och inte så, tror att jag är oerhört stressad just nu!
Sen har jag ju så svårt med konflikter...hur jobbar man bort det, varför är jag så oerhört rädd att göra fel eller att göra någon besviken.
Varför har man så himla höga krav på sig själv, jag önskar så innerligt att jag bara kunde ruska på axlarna och skaka av mig allt.
Sen inte alltid be om ursäkt för allting!! Jag är ju för fasen vuxen jag borde inte ta så illa vid mig av allting, men jag och Sofia satt och pratade länge vid frukostbordet i morse det kändes skönt.

Nu ska jag lägga mig och vila lite känns som om det skulle behövas.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: