*

2005-09-22
21:17:38

Kvällen!!
Tänka sig jag har haft energi idag...undrar var den kom ifrån?? Nu på kvällskvisten har jag faktiskt bytt lakan i sängarna, dammsugit, tvättat, dammat och fixat till det snyggt i köket...tjoho nu kan jag ta helg.
Jag har hostat lite också men inte så farligt!

Kan bara säga till dig kära syster...ja, jag längtar efter dig, det är ju bedrövligt att vi inte kan ses oftare! Kan inte bara du&jag hitta på nåt nån dag??

Nu sitter jag och undrar var min son tagit vägen, ja jag vet att han är hos kompisar...och förresten kom jag på att han är ledig i morgon..då så då lär inte han dyka upp ännu!
Den otäckingen kommer att vara ledig varje fredag, kurser som är klara tydligen. men snart börjar praktiken då blir det hela veckor igen.

Mamma har fixat praktikplats på en skylt&reklamfirma, föräldrar till mig som har den. Tror att det kommer att bli toppen för honom, han är ju duktig på data och grafik...blir bra det här. Och sonen var jätteglad för det här, var otroligt nöjd efter ha varit där och hälsat på.
Vem vet kanske det kan leda till nåt?

Kommentar:
#1: Hasse

Å du städar å fejjar du vännen....dutti tös! Hoppas sonen får in ett ben i företaget han ska praktisera på!

2005-09-24 @ 12:32:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: