*

2005-09-27
22:12:22

Kvällen igen!
Ytterligare en dag har gått mot sitt slut, nu väntar snart sängen men först skriva lite. Som sagt idag var jag till Örebro, det gick bra, men tråkig väg att köra.

På IKEA var det lite folk...skönt. Men dom hade inte så värst mycket som jag var intresserad av den här gången.
Men lite grejer blev det, värmeljus såklart, vanliga ljus, servetter, ett litet soffbord till sonen, en gångmatta till vardagsrummet, har jag letat efter länge...den här var snygg och billig.
Ett skärbräde som verkade fiffigt, med en bricka under.Ett par vaser och så fler ljus...doftljus! Ja det var nog allt, tror jag!

Nu har jag tittat på Desperate Housewifes...mysigt program...ja det blev Äntligen hemma också. Stackars små flickor behöva sova i en rosa och illgrön mardröm, men dom verkade ju nöjda!

Godnatt på er alla.



Kommentar:
#1: eve

idag såg jag en krockad bil. fy! hände ganska så nyss. kram

2005-09-28 @ 15:50:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: