*

2005-09-10
23:44:55

Känns bättre nu!!
Nu sitter jag i min ensamhet vid datorn och känner faktiskt att jag mår bättre nu...skönt! Anders har åkt iväg för att hämta Sofia&Björn...hoppas nu att dom haft trevligt. Undrar om dom är hungriga när dom kommer hem??
För i såfall får vi väl slänga fram lite vickning!

Brasan är tänd och jag har tänt ljus överallt, det är så mysigt. Det är det bästa med hösten att det är tillåtet igen att kura inne.
Dagarna är fortfarande härliga och vackra...det blir värre när löven börjar trilla av, då blir det grått och trist. Men det är väl ett tag kvar tills dess eller??

Nu ska jag gå och njuta av brasan och vänta på att resen av familjen kommer hem.

Bay, bay

Kommentarer:
#1: eve

oj vilken helg jag haft, du kan läsa om den på bloggen. antar att du haft en bra helg. jag vill också sitta vid en brasa. ljus har jag dock & det är så mysigt, älskar när det börjar bli mörkt & kallt & ljusen kommer fram. kramis

2005-09-11 @ 21:33:56
#2: eve

isch så tråkiga ni är.. du skriver lite som jag kan läsa & vill läsa & tess skriver alldeles för lite! fy vad tråkigt, ser ju framemot att läsa vad ni gjort varje dag!
kramar

2005-09-12 @ 17:19:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: