*

2005-09-18
19:15:18

Hemma igen
Vi har haft det jättemysigt i Umeå, åhhh guud va Alfred är söööt, jag är inget partisk åhh nej då, han är bara så gullig och mysig!
Det var svårt att åka hem idag det kan jag bara säga, när får man träffa Anna med familj igen!? Dröjer väl kan jag tro.
Tänk att en bebis på bara sex veckor kan vara så social, han babblade för fullt och ville verkligen vara med, jo det är sant!

Direkt jag kom hem tog jag fram videokameran för att njuta ett tag till...nu känner jag mig verkligen fjantig. Den här lilla bebben påminde så otroligt mycket om Christoffer när han var liten, kollade kort och jo då dom var otroligt lika som bebisar.

Nu ska jag ta och njuta av brasan som är tänd sen ska det bli en tidig kväll, ska bara titta på Nip Tuck sedan sova!!

Kommentarer:
#1: Therese

Så fjantig är du inte:)
Förstår att det känns trist med avståndet, fråga mamma vad hon tycker om att ha sina barn och barnbarn så långt bort....

kramar

2005-09-18 @ 21:23:20
#2: Therese

Hej igen, frågelistan kan du kopiera inne hos www.caya.se, kolla in hennes dagbok så finns det en länk där till mallen, lycka till!

Kram

2005-09-18 @ 23:02:39
#3: Falklina

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-07-06 @ 07:36:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: