*

2005-09-14
19:03:56

Halsont,,blä!
Usch jag tror jag har en förkylning på gång, det har jag inte tid med jag ska ju åka och träffa bebis i helgen, så det så.
Men jag knaprar Esberitox, C-vitamin och kurerar mig.

Sen hade jag faktiskt tänkt att träna i kväll, det gör mig riktigt sur, jag skulle ha hållt på för fullt just nu och varit klar om en halvtimme ungefär.
Ja, ja sånt är livet det blir fler gånger, men är det inte typiskt när man väl bestämt sig så händer alltid sånt här.
Eller man har kommit igång med träning jättebra så blir man förkyld eller får jäkligt ont i ryggen så kommer allt av sig!

Jag får ta en tidig kväll, jag har ju iallfall inte blivit sämre sen igår, det var då det började.Men jag är väl ganska immun, inte så ofta jag blir riktigt dålig, man går bland snoriga ungar hela tiden.

Nu ska jag krypa upp i soffan och inte göra nåt, undrar om det är nåt bra på TV?? Jo det är ju Roomservice, det är kul!

Bay, bay

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: