*

2005-10-19
21:20:49

Tiden rusar!
Oj, tänk i morgon är det redan torsdag...är det bara jag som tycker att tiden bara visslar iväg? Nästa vecka fyller jag år...tror att jag ska sluta räkna, men fylla år är trevligt!
På tisdag kommer söstra med familj...mysigt, har inte träffat dom på evigheter..jag menar dom bor ju sååå långt bort, typ sju kilometer!

Idag har jag varit lite duktig, varit ute och gått sen har jag gjort massor med Sit-ups, kommer säkert att ha ont i magen i morgon.
Tur att det inte är bikinisäsong riktigt än...men man får ha lite slapp mage när man är snart fyrtiosex...eller hur?
Jag menar jag har ju faktiskt fött barn också, visserligen för snart nitton år sen, men ändå!!

Nu har jag tittat på Roomservice, ett av mina favoritprogram, idag gjorde dom iordning en takterass, jättetjusigt...men, men är det så smart att ha en massa fina möbler när man inte har nåt tak, det regnar en hel del i det här landet.

Therese om du läser detta så vill jag bara säga att jag tänker på dig i morgon när du ska till doktorn, se nu till att dom tar ordentligt med prover på dig och verkligen kollar upp vad som är fel...hör du det!?
Jar ringer dig...snart, puss på dig!

Nu väntar sängen..ja, jag vet att klockan bara är halv tio, inte ens det, men jag gillar att ligga och läsa...länge.

Till alla jag känner, kram på er älskar er...massor!!

Kommentarer:
#1: eve

& jag älskar dig!!!

2005-10-19 @ 21:35:46
#2: Therese

Det är ömsesidigt vännen, puss på dig!

2005-10-20 @ 22:26:26

Enjoy your website very much. Good job!

2010-06-28 @ 11:14:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: