*

2005-10-03
19:47:14

Snart Krönikan
Åhh det är sista avsnittet idag...så synd, jag gillar det programmet! Nu har jag precis avslutat ett mejlformulär som jag fick av Therese...känns som om jag gjort det förr, spelar roll det var ganska kul!

Idag har det varit en förjävlig dag...jag blir så trött ibland på mitt jobb, men vad ska jag göra i stället??

Åhh mina öron kommer att vara döva innan jag är sextio...suck! Är det nån som vill anställa mig, jag är jättetrevlig och en social person. Kan mycket och villig att lära!!
Räcker det som CV?? Åhh jag glömde säga jag är skitsnygg också, är bara tjugofem år( och en jäkel på att fara med osanning.)

Nu är det snart dax att sjunka ner i soffhörnet, sitter jag här mer kommer jag att missa programmet.

Kommentar:
#1: eve

du kan få va me mig när ja öppnar eget företag/butik... kram

2005-10-04 @ 14:52:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: