*

2005-10-10
21:41:22

Outsiders
Var det nån som såg det programmet i kväll? Snacka om extrema människor, en var övertygad om att han skulle leva tills han var hundrafemtio...vem vill leva sååå länge?
Och vilken tråkig mat han åt, han levde på svältgräns hela tiden, boring!

En tjej/kvinna som var trettiofyra år var övertygad om att hon såg ut som tjugofem eller nåt...tyckte jag inte minst fyrtio år, och vad gör det?
Spelar det så himla stor roll hur gammal man är bara man känner sig ung i sinnet, klart att inte jag heller vill se ut som en kärring, men nu är jag snart fyrtiosex och man får göra det bästa av det!

Det här ständiga tjatet...ohh han sa att jag såg mycket yngre ut, den ser mycket äldre ut än vad han/hon är.....suck!

Jag gillar komplimanger också...bara dom är ärliga!

Kommentarer:
#1: eve

är du 46!!! helt allvarligt trodde jag att du var 39!! ojsan vad tiden går.. o mina föräldrar är jag helt säker på är 47 år men fyller 50 nästa år tror jag. jisses

2005-10-11 @ 08:45:54
#2: eve

nä jag trodde att du var det. o nej jag såg ingen pilatus boll på rusta, kanske inte kommer till alla??

2005-10-11 @ 21:10:38
#3: Hasse

Va!!! Har du inte fyllt än?? Det tycker jag var fubbigt. Själv är jag inte en dag äldre än 23....hi hi hi!! ;-) Kram Vännen

2005-10-11 @ 22:46:29

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2008-12-12 @ 16:08:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: