*

2005-10-22
17:11:56

Mörkt ®nigt
Idag har det inte blivit mycket gjort, vi har varit på OBS tillsammans med hur mycket folk som helst. Jag trodde i min enfald att det skulle vara lugnt så här helgen innan lön men ack vad jag bedrog mig!
Det var väl vädret antar jag som drog.

Anders köpte födelsedagspresent till mig...jag vet vad jag får men inte hur den ser ut...digitalkamera har jag önskat mig!

När vi kom hem åt vi lite lunch sen vilade jag mig lite Anders åkte och beställde nya vinterdäck...åhh va kul att lägga ut flera tusen på det...men det behövs.

Jag har även fixat till fransk manikyr på mina naglar, blev snyggt! Nu har jag fått ett glas vin, brasan är tänd, lördagskvällen kan börja!!

Kommentarer:
#1: Therese

*kramas*
Skönt med lite uppiggande inlägg:)

2005-10-23 @ 22:26:21
#2: Bibi

Hej, vi var också på Bergvik i lördags. Shit vad folk det var, men vi lyckades spendera några timmar och även äta lunch. Jag var på jakt efter något att ta med till Ulla och Börje, jag ville ha något annat än blommor, jag lyckades faktiskt, det blev en löpare och 6 tabletter för drygt en hundring. Vi hade en jättetrevlig kväll, det är flera år sen vi umgicks bara vi. God mat och prat, prat och mer prat. Skönt efter allt jobbigt som har varit.
Vi ses i morgon.
Kram Bibi

p.s. Jag köpte något mer på Bergvik, vad får du se i morgon. d.s.

2005-10-24 @ 15:57:05
#3: Fisk-Marica

Hej!
Såg inte førut att man kunde skriva kommentarer hær. Men jag kom ihåg att jag glømde skriva grattis i mailet før jag læste hær att du fyller år snart..! vet ju faktiskt inte exakt nær, ursækta :), men GRATTIS iallafall! vi har det væl bra, jag æter lax næstan varje dag men ær fortfarande lika gott hihi! men mina handleder verkar inte bli bra så jag vet inte om jag vågar stanna kvar så længe och utsætta dem før mer slitage. kanske inte ær vært det før lite pengar.. tråkigt att det regnar. usch. ni får se till att fixa lite snø tills jag kommer hem!
ha det jættebra och hælsa alla!
kramar Marica

2005-10-24 @ 17:13:27
#4: Glennmoa

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2010-02-12 @ 12:20:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: