*

2005-10-02
10:08:28

Lite dimmigt!
Betydligt bättre väder idag...då kan vi fixa i trädgården! Det är lite smådimmigt ännu men jag tror det spricker upp.
Jag har sovit sååå gott i natt, men jag drömde nån gång i natt att jag var tvungen att byta säng?? Så i morse befann jag mig i soffan...hmm! Nej jag var inte berusad!!! Hade druckit ett glas vin till maten.

Vi tittade på världens knäppaste film igår kväll, en spansk, var det nån som såg den?? Den var mysco men ändå bra på nåt vis, i vilket fall som helst var den annorlunda.

Åhh vi åt så gott igår kväll, rödspätta som Anders gjort i ugnen, den smakade mums, sen kom grannen in men nyrökt fisk, den var vi tvugna att smaka på också...jättegod!
Han var och frågade om han kunde få ta lite ved, som tack för det fick vi fisk, inget dåligt byte.

Lite senare blev det äppelkaka med vaniljsås...åhhh så smaskigt, vet inte när jag åt äppelkaka senast! Den här veckan har det gått dåligt med viktminskningen, men det är väl inget att deppa för jag har ju faktiskt tappat 3.5 kilo sen 25 augusti.
Det är bara att kämpa vidare!!

Kommentarer:
#1: Therese

Gott med rökt fisk, bara det inte blir för mycket. Kalashelgen är över, den gick alldeles för fort bara! Hann liksom inte ha nåt helgledigt!

Kramar

2005-10-03 @ 19:33:57
#2: Bibi

Såg lite av den där knäppa filmen, satte på mitt i och fattade först ingenting, mycket skum.
Vad skönt det låter med en ledig helg.
Det ska jag ha till helgen. Lennart och Simon åker till Branäs på lördag.
Inatt kommer Emelie hem, jag har tagit kompledigt imorgon fm. så att jag kan möta henne i natt.
Kram Bibi

2005-10-04 @ 10:06:46
#3: Juonap

I like this site. Keep it up!

2010-10-26 @ 10:18:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: