*

2005-10-14
17:36:20

Fredag kväll,,härligt!
Huset är städat, maten inhandlad brasan tänd och jag har tagit mig en Jägermaister för jag har såå ont i magen. Det brukar hjälpa!

Snart, snart ska jag börja med middagen, tänk va lyckligt lottad min man är, kommer hem till ett väldoftande hus, maten lagad och jag är pigg och glad...kan det bli bättre!?

Ha en go fredag allihop, och tänk idag förresten fick jag en present av min kollegas dotter bara för att jag tagit alla sena pass.
Hennes dotter har ingen skolskjuts och hennes man jagar älg, ja så då ställde jag upp och bytte tider. Gjorde inte mig nåt men det var kul att få uppskattning!

Kommentarer:
#1: Bibi

Trevligt med tacksamma arbetskamrater. Tack för mailet. Kul att du tyckte vår kommentar till Evelina var bra =) Ha en trevlig helg!
Kram storasyster

2005-10-14 @ 20:10:02
#2: Bibi

Nu tar jag mina vita stövlar och stegar ner på stan, pank är jag men det går ju alltid att titta. Emelie jobbar går nog upp till henne och kollar hyllorna lite, det går ju att lägga undan, ifall att.....
Kramar Bibi

2005-10-15 @ 11:44:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: