*

2005-10-30
11:51:50

Festen slut!
Jaha idag fick man en timme extra...och hur har jag förvaltat denna...jo jag hade ju tänkt att unna mig en lång härlig sovmorgon...men tji fick jag!
Vaknade sju...gamla tiden, låg och vred mig men gav upp! La mig på soffan en stund och kollade om det var nåt på TV...var det inte!

Sen gick jag upp och diskade glas och lite annat som var kvar sen igår, körde diskmaskinen och städade undan allt småplock.
Satte på kaffe....sen gick jag ut och tog en långpromenad, pratade med grannarna som också hade vaknat, fick mig en kopp kaffe där.

Hem igen, maken hade vaknat så jag kunde dra fram dammsugaren...nu är klockan snart tolv och jag börjar bli lite pömsig nu...får se om det blir en liten siesta!

För övrigt var det en kul fest!!!

Kommentar:

I like your website. Good job.

2008-09-16 @ 12:55:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: