*

2005-11-06
09:26:58

Söndag morgon
Det ösregnar ute så det är mörkt och dystert...men då tänder man en massa ljus och myser. Vaknade före halv nio och trodde att det var väldigt tidig morgon...men det var det ju inte.
Försökte att somna om en stund men det gick inte så jag gick upp och satte på kaffe i stället, sen väckte jag Anders.

Undrar vad jag ska hitta på idag, min styktvätt är stoooor...kanske, kanske jag gör nåt åt den.

Förra söndan beställde vi en resa till Turkiet, det är långt kvar, den sjuttonde maj åker vi, ja om jag nu får ledigt det vet man ju aldrig!
Men det är skönt att ha nåt at se fram emot, för nu kommer det att vara mörkt ett långt tag fram över.November är väl inte direkt den mysigaste månaden!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: