*

2005-11-13
16:48:33

Söndag kväll
Sådärja nu var middagen uppäten...inte för att jag vill skryta men det gör jag i allafall! Det blev supergott, steken fick stå och puttra i ett par timmar i en stekgryta,tillsammans med buljong, kryddor, sirap och lite grädde, det gjorde jag sedan sås på skar ner steken och lät den puttra i såsen ett tag och tillsammans med hemgjort potatismos, morötter, små gurkor och gele smakade det helt underbart!

Nu har vi fikat, kaffe och tårta, Anders fick present av sonen, en neccesär med lite smått och gott i!

Nu ska jag tigga till mig lite massage, har fått en låsning i ena skulderbladet...aj!!

Kommentar:
#1: Bibi

Men hallå! Vi var också på teatern, inser ni att det är bara amatörer, det går väl inte att jämföra med proffs. Jag vet vilket arbete de lagt ner, Lotta är med i kören, massor med timmar och inte ett öre betalt. De har sytt kläder fixat foajen osv. Jag kan därför inte hålla med dej, vi hade jättestor behållning av kvällen. Vi tycker de gjorde ett jättebra jobb, ni kanske borde tänka efter lite innan ni ställer för stora krav. Vill ni ha mer proffs får ni nog gå på stora teatern.

2005-11-13 @ 18:15:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: