*

2005-11-22
13:19:08

Sjukskriven!
Har sovit gott i natt, ja jag har hostat lite och det känns ju i såret kan jag säga! Lite öm och ledbruten är jag men det är väl inte annat att vänta efter en operation.

Men jag mår faktiskt riktigt bra om än trött, men det är väl sviter efter bihålorna också, är ju inte bra från det ännu, men det försvinner väl, får väl snora ett tag till antar jag!

Det är sååå trist väder idag...grått, grått! Annat var det igår minsann, strålande sol och klarblå himmel, fick jag njuta av det då...nej!
Jag hade visserligen solen i ögonen hela vägen till Örebro...räknas det?? Nu ska jag gå och se om det är nåt på TV, det är meningen att jag ska vila!

Kommentar:
#1: Eve

åhh tänk om jag kunde göra som du. njuta av att vara hemma, sätta mig framför tv med en filt & mysa. ja varför är jag såhär, kanske är en sån där konstig människa som känner alldeles för mycket mest hela tiden. jag vet inte. Massa kramar!

2005-11-22 @ 13:59:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: