*

2005-11-23
21:30:38

Kvällsskrivning!
Ja det är då man brukar skriva...strax innan sänggående! I kväll känner jag mig ganska frisk...härligt! Det gjorde jag inte i morse, jag var så tät så jag knappt fick luft...hjälp tänkte jag måste jag spola mina bihålor, men som sagt nu känns det bättre.

Anders har varit hemma en sväng i kväll men åker i morgon bitti...igen! Åhhh vad jag tycker att det är tråkigt att han är borta jämt.
Nu kommer han inte hem förrän sent fredag kväll...jag hade verkligen behövt lite sällskap nu på kvällarna, ensam hela dagarna och sen ensam på kvällen också...boring!

Vilken tur att jag normalt jobbar, och är trött när kvällen kommer så jag inte bryr mig så mycket om jag är ensam eller ej, det är lite mer påtagligt nu när man är sjukskriven!

Nåja det är ju inte för evigt!!


Natti, natti!! Ja, jag vet att klockan inte är mer än halv tio...men jag är både sjuk och nyopererad!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: