*

2005-11-12
11:25:25

Grå lördag!
Har sovit gott och länge, vi la oss tidigt igår, jag har inte känt mig hundra på ett par dar...har trott att en förkylning skulle bryta ut, men icke!
Bra i och för sig, men att gå och känna sig trött och småhängig är oerhört irriterande.Men jag ska inte klaga det finns dom som har det mycket värre.

Skulle tro att jag är ganska immun mot förkylningar, efter en massa år inom barnomsorgen så klarar man sig ganska bra.

I kväll ska vi på teater...ska bli kul, vi tar nog en matbit innan också, det är inte ofta vi går ut! När väl helgerna kommer är man ganska trött och i allafall jag njuter av att bara vara hemma.

Dagen idag är riktigt grå och trist...men det är ju november inte ofta man ser solen då!

Nu ska jag ta mig en funderare på vad jag ska hitta på idag...måste åka och handla det vet jag.



Kommentar:
#1: Therese

*kramar om dig* länge och hårt!

2005-11-12 @ 22:42:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: