*

2005-07-29
12:06:40

Bullbak!

Nu står första plåten med bullar i ugnen...underbar doft håller på att sprida sig i hela huset. Det var väldigt längesen jag bakade bullar, men häromdan köpte jag jäst...så för att jag skulle slippa att slänga bort den om några dar så gjorde jag slag i saken.

Skulle tro att sonen blir lycklig när han nu vaknar....han är arton och en hejare på att sova, men snart är det nog dax att skaka liv i honom!

Och finns det nybakta bullar att äta till frukost så ska det nog gå att få upp honom!


Kommentarer:
#1: Therese

Åh, när kommer du hem till mig och bakar? Det är väääldigt tomt i min frys, både på bullar och frallor:)

Kram på dig!

2005-07-29 @ 12:16:25
#2: Jensgrete

Keep up the good work.

2009-03-25 @ 13:13:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: