*

2005-12-11
18:41:30

Vilken skön helg!!!
Vi har fått mycket gjort och vi har samtidigt vilat mycket! Igår var vi på stan, jag shoppade nya jeans, väldans snygga.
Hade tur det var tag två betala för en...jeansen kostade 399, så jag klippte till med en snyggt skärp för 399...blev ju liksom på köpet.
Skulle aldrig betala så mycket för ett skärp!!

Vi hade bestämt att vi skulle käka på stan...men eftersom jag äter en massa piller som gör att all mat smakar metall, så struntade vi i det.
Vi åkte till Bergvik och tog en varmkorv i stället, där handlade vi även alla julklappar...så var det avklarat!


Men ett problem har jag, vi har tjugoårig bröllopsdag på onsdag...vad ska jag köpa till min man??

Idag har jag bakat två sorters kakor, Bondkakor och kakor med massor med hackad choklad och nötter i, blev väldigt goda...nyttiga tror jag dom är också...hmmm!?

Kommentarer:
#1: Bibi

Nötter är nyttigt, det andra får du på köpet.
Tack än en gång för örhängena, men man kan hjälpa varandra ändå, bara så du vet det.
Var på B-Young idag köpte byxor och jacka i plysch till priset av en, betalade alltså 199.50 för allt. Så nu har jag också en mysdress, jätteskön.
Kramar Bibi

2005-12-11 @ 19:28:08
#2: Emelie

Tack så jätte mycket för blomman!! Den är jätte fin. Vad söt du är moster=) Massor av kramar till dig från mig!

2005-12-11 @ 19:55:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: