*

2005-12-05
22:21:13

Hemma igen!
Efter att ha haft en liten utflykt till sjukhuset...där har jag tillbringat min helg och lite till! Jääättekul, inte!!

Nåja nu är jag iallafall hemma igen...det känns underbart, ska snart krypa ner i min säng, hoppas jag får sova i lugn och ro, ingen som väcker mig klockan fyra och ska ge medicin, ingen som väcker mig klockan sex för att ta blodprover, ingen som väcker mig igen klockan halv åtta och säger godmorgon lite lätt hurtigt!

Sen ska vi ju inte glömma mina rumskamrater som har haft olika små ljud för sig på nätterna...en snarkade rejält, en var full med slem och det vet vi ju alla hur det låter...äckligt! Och inte att förglömma hon som hade rejält med gaser i magen och det vet vi ju också hur det låter!! Jippi för öronproppar, men dom släpper igenom alldeles för mycket ljud!!

Men för övrigt har jag haft det bra, hur gullig och omtänksam personal som helst...det klagas mycket på sjukvården...men dom gör sitt yttersta, verkligen. Jag kände mig väldigt omhändertagen!

Det jag kan klaga på är akuten, sitta på en stol rätt upp och ner i över fyra timmar med hög feber och ont, ont som F A N...det var inte kul.

Godnatt på er allihop...ett extra tack och stooor kram till min syster och systerdotter som var så gulliga och mötte mig vid sjukhuset, lagade lunch åt mig, bjöd på fika, var med till affären och körde mig hem. Och min systerson som bar mina kassar...puss på er!

Kommentarer:
#1: Bibi

Jobbigt när man inte får sova, men å andra sidan så hade ju inte vi fått oss ett så gott skratt som vi fick om dina medpatienter varit "vanliga".
Kram

2005-12-06 @ 18:10:20
#2: Humla

Hoppas du sover gott vid det här laget... i egen säng och utan biljud omkring dig. ;-) Kul att se att du bloggar också!

Krya på dig!!!

2005-12-08 @ 23:15:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: