*

2005-08-26
08:10:17

Veckan har rusat....
iväg, hjälp va fort det har gått, jag har visserligen haft fullt upp på jobbet, då går tiden fort. Nu har jag skolat in nya barn i en vecka och det har gått jättebra, hoppas det fortsätter så!
På måndag ska jag iväg på ett nytt hembesök, till en en tjej som är två år...det blir lite omlott med inskolningarna, ganska jobbigt men det går. Jag har ju gjort det här ett ex antal gånger.

Konstaterade det för ett par dar sen att vår nya kollega på jobbet är lika gammal som jag har år i barnomsorgen, hon är tjugofem jag har jobbat i tjugosex(!)....herregud!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, duschen är avklarad och jag kanta det lugnt, börjar inte förän vid halv tio, sen fredag alltså.

Bay, bay!!

Kommentar:

Nice security code. Does it work?

2010-09-27 @ 12:59:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: