*

2005-08-23
18:50:04

Varit duktig!
Jag vill tacka dom som var inne på min sida och kommenterade, jag var skitsur på att det gick åt fanders att skriva ordentligt...var tydligen bloggens fel, fler än jag hade råkat ut för samma sak!

Jo jag har som sagt varit lite duktig, tog en rejäl långpromenad efter jobbet...och varför gör jag inte detta oftare, det är ju härligt!
Och sen är det faktiskt så att mina jeans sitter inte sååå skönt...skit! Jag bryr mig inte så värst mycket om vikten, men jag vill ju inte vara en rulta!
Och tyvärr har jag lagt på mig ett par kilo i sommar, god mat, vin och alldeles för mycket sittande. Nej nu får det bli andra bullar.

Trodde i min enfald att dom skulle ramla av direkt jag började jobba, hade tydligen fel.Men det är ingen ide att klaga nu är det som det är och jag är den enda som kan göra nåt åt det!

Kram på er alla!

Kommentarer:
#1: Eve

jag skällde på sambon att det var hans mac´s fel att det inte gick att skriva. tji fick jag.
fy vad jag hatar det där med vikt, ett ständigt jagande i huvudet på mig, jag kommer aldrig att komma från det där & kunna sluta tjata på att jag är tjock varje dag. kram & puss favvis!!

2005-08-23 @ 19:33:16

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-03-25 @ 14:54:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: