*

2005-08-05
09:33:04

Sista semesterdan!!

Nej och fy och usch...sista dan, detta är ju bara för hemskt! Nu tror ni kanske att jag verkligen hatar mitt jobb...men icke då.

Det känns bara så vemodigt, nu är det ett helt år kvar(nästan) tills nästa semester...och det känns faktiskt som om hösten är i antågande redan. Sommaren som längtar så otroligt efter kommer sällan!

Idag har jag kommit upp i tid, tack vare at min man bryggde kaffe strax efter sju, jag masade mig upp ur sängen rufsig och småtrött.

Men nu är jag pigg, har hunnit med att tona håret, lagt i slingor, rakat bort hår både här och där, man går ju fortfarande i kjol och linnen.

Vill verkligen inte ha lurv under armarna...urk! Såg flera damer i Turkiet(turister) som fläkte ut sig på solstolarna med armarna över huvudet. Ingen trevlig syn...inte renrakat där inte! Men som sagt smaken är som baken.

Ja tänk det har gått över två månader sen vi kom hem från Turkiet...undrar var vi ska resa nästa gång??

Vi har åkt på hösten nu i tre år tror jag det är, så nu känns det lite konstigt att behöva vara hemma hela tråkiga hösten...nåja det får väl gå.

Mina tankar igår och idag ägnas åt min bonusdotter som ligger på BB, hon blev igångsatt igår morse, och vi har ännu inte hört något...uhh pirrigt, måtte allt gå bra!

Nu ska jag blåsa mitt hår ta ytterligare en kaffetår, och sen får vi se vad jag hittar på.


Kommentar:
#1: Therese

Herregud vad du har varit flitig på morgonkvisten! Kan jag inte skryta med som bara tagit mig till jobbet!
Kan tro att det är spännande med bb-väntan, men kunde dom inte ringa lite och bara säga nånting även om det inte är färdigt liksom, sån där väntan är ju värre än att vara på plats ju!
Kramisar

2005-08-05 @ 09:57:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: