*

2005-08-31
21:29:34

sängtajm!
Många på jobbet tycker att jag är knäpp som lägger mig så tidigt, men jag gillar att läsa länge! Och det kan jag inte göra om jag lägger mig sent...sen är jag så jäkla trött på mornarna.
Jag behöver verkligen min skönhetssömn för att gå runt! Önskar verkligen att jag kunde klara  mig på typ sex timmar...går inte. Ja nån gång förstås, men inte för ofta.

Åhh min systerdotter är hos en annan systerdotter på besök i Sthl, jag är faktiskt lite avundsjuk, för jag saknar dom båda två.
Dom är ju sååå långt bort en i Falun och ja en i Sthl som sagt.

Älskar er båda, kramar från moster!

Kommentarer:
#1: Therese

Raring där! Älskar dig också det vet du, lite saknat är du här också, kanske mest av Eve idag...

Kram på dig!

2005-08-31 @ 22:22:52
#2: Eve

kramiz.. idag har det börjat med blöjbyta, anders ligger utslagen, så jag håller ställningarna.

2005-09-01 @ 09:04:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: