*

2005-08-25
16:37:43

Regn, regn och åter regn!
idag har inte solen synts till ett endaste dugg, regn hela dan! Fast jag tycker nog att det är lite mysigt. Nu efter jag kommit hem från jobbet har jag skickat blommor till min bror som fyller sextio idag...grattis!!
Sen har jag loggat in mig på viktklubben, himla bra grej, har varit med förut och det har funkat. Ja, jag vet ni undrar kanske varför jag måste gå med igen??
Ja det är ju inte alltid man är präktig, semester...ja ni vet!

Sen har jag pratat med min ena syster, den äldsta, hon låg på soffan och hade det skönt med en bok! Har jag funderat på ett bra tag...men jag har i stället gått här och plockat, som vanligt!
Jag borde faktiskt vara smal som en sticka som jag ränner runt!

Jag har blängt på min strykhög ett bra tag, men den blir inte mindre för det..snarare tvärs om!

På lördag ska vi på middag på A9, sista middan där, en epok går i graven, tråkigt...inga mer baler, när ska jag nu få använda mina långklänningar..när jag städar kanske!

Bay, bay!!

Kommentar:

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2009-02-23 @ 13:03:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: