*

2005-08-20
20:10:59

Lördag kväll!

Ja nu har jag komit hem efter att ha varit på resa med mina kolleger till Selma Lagerlöf SPA, ja vi visste att dom höll på att renovera där uppe...men inte att allt skulle vara en enda stor byggarbetsplats!

Dåligt! Visst vi hade en skön dag i solen igår, låg vid poolen, drack cider var iväg och fick massage, jättehärligt.

Men middan, tocken skit, jättedålig mat, kunde jag gjort mycket bättre själv.Men vi klagade, servitrisen var alldeles över sig given...hon erbjöd ny mat men det tackade vi nej till, det slutade med att vi fick drycken gratis. Himla synd att vi inte tagit dyrare vin!!

Ja det var en hel del som var dåligt, men det ska jag inte gå in på nu, för nu ska jag gå ut och dricka en kopp kaffe med min man, vi har ätit kräftor i kväll och jättegod ostpaj!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: