*

2005-08-02
23:24:27

Läggdax!

Nu har jag precis kommit in från grannen efter ha varit där och spelat Canasta, det var premiär, ett kul kortspel men lite knepigt!

Såg nu att en hel del människor faktiskt varit inne på besök på min blogg, men det är dåligt med kommentarer, skriv gärna om ni har lust!

Nu ska jag gå ut och ta en nattcig...ja jag vet jättedumt har mentalt börjat ställa in mig på att sluta...snart, snart!

Och det vet man ju vad det bär med sig...sluta äta...typ! Nej kanske inte men tänka sig väldigt noga för! Har redan lagt på mig ett par kilo under semestern, men dom brukar försvinna när man börjar jobba igen. Men jag är väl inte den enda i världshistorien som har det problemet!?

Godnatt!


Kommentar:

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-01-21 @ 13:49:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: