*

2005-08-21
16:46:54

Klar för idag!

Tror jag iallafall! Vi åkte iväg till Jysk för att köpa ett bord, men det fanns inga bord  att köpa...snopet! Då åkte vi till Siba och köpte ett nytt nätverk...det gamla hade gått sönder...och jag blev galen när vi skulle använda modemet.

Det betydde att vi kunde bara sitta en åt gången, och alla vet ju hur länge tonåringar sitter vid datorn....fick tigga mig till lite tid, ja då tog det evigheter innan datorn hittade servern...morr!

Sen blev det tacos till lunch, inte så dumt. Jag har även rensat en hel massa ogräs runt dammen, såg helt enkelt för jävligt ut!

Men nu är det någorlunda, men jag vill göra om lite grann, jag har planer men det får väl vänta tills nästa vår.

I morse när jag kom upp och gick in till Christoffer då upptäckte jag att han hade målat klart på väggen, åhh va fint det blev, så häftigt!

Jag blev riktigt imponerad, där ser man vad dom kan, men Christoffer har ju en konstnärlig ådra...arvegods!

Bay, bay.


Kommentarer:
#1: Eve

Nog kommer jag ihåg när han blev arg på oss, herregud vad vi lipade & låste dörren. Var nog lite den handligen som jag tänkte på just då också. *skratt* kramar

2005-08-21 @ 16:52:09
#2: Thoreli

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2009-08-25 @ 11:22:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: