*

2005-08-30
21:09:06

Ingen promenad
Nej det bidde ingen, var för trött, men massage fick jag! Nu har jag precis suttit och skrivit ett långt mejl till min kära mejlvän, han brukar läsa mina bloggar och hade läst om middan som vi var på!
Naturligtvis tyckte han att det var kul när någon utmärkte sig i klädsel.
Jag är inte förvånad vi tycker olika om mycket, undrar om vi har lika åsikter i något?? Men det gör inget, tycker om honom i allafall...faktiskt bara kul!

Det är ju väldigt intressant när någon tycker olika, vem ska man annars diskutera med, tänk om alla tyckte lika hela tiden...allt man sa skulle alla nicka och hålla med om....boring!

Hoppas du läser detta kära mejlvän....du är så go, fast du inte tycker som jag....kram på dig!!!

Nu ska jag lägga mig och läsa innan det är dax att sussa gott...hoppas jag.

Bay, bay.

Kommentarer:
#1: Eve

Hihi.. nu är jag hos kusinen & skall vara barnis imorn, tror det går bra. kramiz

2005-08-30 @ 22:45:37
#2: Therese

Hej vännen, här är jag ju! Sitter mitt emot kusinen och jag antar att du bara blir lite aviiis:)

kramar

2005-08-30 @ 22:48:52
#3: Mylosts

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-01-08 @ 01:12:35
#4: Fagber

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2009-10-19 @ 09:59:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: