*

2005-08-01
10:42:47

Go förmiddag

Ännu en ny dag, idag var jag uppe jättetidigt, redan före sju...gäsp! Ja det berodde mest på att maken började jobba idag och det fanns färdigt kaffe som jag inte kunde motstå!

Jag borde kanske ha sovit mera för jag sov väldigt illa i natt, vet inte riktigt vad jag hållt på med, löst världsproblemen kanske.

Idag har jag tänkt mig att åka in tillstan en sväng, bad min ena systerdotter att lägga undan ett par skor till mig, har redan köpt ett par, men det var dom skönaste skor jag haft tror jag.

Så ett par till får det bli, fast i annan färg! Nån städning ska det inte bli idag i allafall, fast å andra sidan förrådet skulle behöva snyggas till , men det får bli makens jobb!

Bay, bay


Kommentarer:
#1: Therese

Blev det några skor eller? Inget städande?! Hua hur har du överlevt dagen?;)

kramar

2005-08-01 @ 21:53:28
#2: Ninni

Johoda, skor blev det och jag överlevde utan städning!

2005-08-01 @ 22:43:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: