*

2005-08-01
22:53:06

Dax för sängen!

Ska snart sussa lite grann, har varit småtrött hela dan, men nu piggnade jag till så klart! Idag har jag varit till stan och shoppat lite grann, hittade ett par skitfina caprribyxor...nästan gratis bara 125 kronor!!!

Det blev även ett par skor, likadana som dom förra fast gröna den här gången. Sååå sköna! Sen har man ju lte tur och får lite rabatt av systerdottern.

Skulle önska att jag kunde lägga in lite bilder på bloggen, fick lite tips om hur jag skulle göra, men det kommer jag inte ihåg, får fråga igen, kanske få skriftligt på hur man gör...fast jag kanske skulle kunna fråga sonen?

Han kan ju det här med data...inser nu att jag måste klippa naglarna, det är ett helvete att skriva med klor!

Nu ska jag gå och nanna, sov gott allihop!


Kommentarer:
#1: Emelie

Hej moster!
Se vad duktig jag är nu skriver jag ju lite till dig efter att ha läst:)
Ska du komma in och köpa mer skor idag? Det är ju persmässa så efter kl 18 kommer vi att ha ett erbjudande: ta 2 par reaskor, få det billigaste på köpet! Det kan du väl inte motstå?....:D
Ha det jätte bra!
Kramar Emelie

2005-08-02 @ 13:33:12
#2: Ninni

Attans det missade jag...jag har gjort helt andra saker än att gå på stan idag. Kul att du kikade in på min sida och skrev lite grann.
Kramar

2005-08-02 @ 23:16:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: