*

2007-03-03
10:21:07

Ja grejat har dom gjort..
Men är det nån speed...inte då, jag skrev två kommentarer ganska långa nyss, men inte publicerades dom...åhh så irriterande!

Lite farlig den nya knappen när du loggat in...Ta bort blogg står det..gulp, tänk om man är lite trött och så trycker man på den och vips så är hela bloggen borta!
Fast man måste väl publicera också...men som jag pillar och petar hela tiden så vore det väl nåt sånt som jag skulle kunna göra!
Så är det totalt svart när ni kommer hit nästa gång så vet ni vad jag har hittat på...ha,ha!!

Kommentarer:
#1: Ninni

Lte morrigt är det forfarande!

2007-03-03 @ 10:21:46
#2: Pialotta

Morning!
Nu har jag kommit in och fått göra allt jag ville.. äntligen fick jag bort min musik oxså.. gick inte sent igårkväll att redigera tidigare inlägg..
Det här blir säkert bra vad det lider.. de jobbar säkert så gott de kan. Problemet är väl att de tar in för många till den här bloggtjänsten.
Jag har gått in bakvägen hela tiden nu och det går bra nu. Det där med risken att ta bort bloggen helt.. ja du sånt kan hända, men som du skriver så måste man kanske publicera oxså eller frågas det kanske om man verkligen vill..
Hur som haver barnen kär :-) så kan den som inte kan hålla reda på fingrarna på något annat sätt blogga nu..
Ha en trevlig helg.. kramkram
(får se nu om inlägget går in :-))

2007-03-03 @ 10:44:50
#3: Ullis

Ja segt är det. Hua.. Men jag ser inte att nåt bytt färg? Vad är det som ändrades tro? Ja jag ändrade mitt till rött :) Blev less på det rosa för ett tag..hihi. Bilder på badrummet kommer, jag är inte klar än. :) Hihi..när du tar bort en blogg kommer det upp en till ruta sen där det står typ: Är du verkligen säker..bla bla bla..så det är lugnt. Jag tog bort två av mina som jag haft för att testa lite grejer på. :) Ha en trevlig dag! Kramis

2007-03-03 @ 10:51:44
#4: Ullis

Å du..har du uppdaterat kodmallarna (alla) ?? För jag ser sidan där jag skriver kommentarerna till dej som "sné"... Kram igen

2007-03-03 @ 10:52:45
#5: Anonym

Härligt nu fungerar bloggen (hoppas jag )
Önskar dig en trevlig helg.
Ska iväg på en liten utflykt. /pimpim

2007-03-03 @ 10:53:45
#6: Anna

Ja nu verkar det funka att kommentera, men halva min pytt är väck, undas var?????Näe, jag lessnar när det är så här, faktiskt! Anna

2007-03-03 @ 11:55:46
#7: Ninni

Ja många grejer har försvunnit på min blogg, men så kommer dom tebax igen..det gäller väl att hålla tålamodet nu!

2007-03-03 @ 12:08:22
#8: Pialill

Testkommentar. ;-)
Vilken söt rosa bakgrund du har....
Hoppas du har en skön helg..
Kram.

2007-03-03 @ 12:42:40
#9: Ullis

Nä jag kan inte se nån annan färg...kanske man bara ser det med firefox?

2007-03-03 @ 12:51:16
#10: Åsa

Nu hoppas jag att det bara kommer en kommentar och inte "förökar" sig på vägen;)

Ha en skön lördag!
Kan bara säga att KÖP den sportbh:n!
Behagen blir verkligen på plats!!
Kramen!

2007-03-03 @ 12:51:25
#11: Annisa

Ja jag vet inte riktigt vad jag tycker om det nya....är så van med det gamla....Risken är att man "råkar" klicka bort hela bloggen..

2007-03-03 @ 17:07:12

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-01-26 @ 09:00:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: