*

2013-05-30
06:55:59

Torsdag 30:e Maj
Nää nu är snart Maj slut =(
Usch va fort det går!
 
Nu sitter jag på jobbet och jag är trött.
Har varit trött både på mornar&kvällar nu ett tag.
 
En hel del beror det på pollen.
men nu är det mesta bortregnat..något positiv med regnet!
 
Ja visst blev det ny mobil igår.
En snygg vit och ett snygg genomskinligt skal
men strasstenar =)
 
Väl hemma packar jag lyckligt upp min nya mobil.
Nu kommer problemet.
Hur i hundan ska jag få in mitt stora SIM-kort i det lilla hålet??
Nää det går ju inte.
Pratar med sonen...skit det glömde jag ju.
Ett litet nanokort ska det va.
 
Men maken beställde ett från Halebop
Så nu får jag ge mig till tåls lite.
 
Sen ska jag klura ut hur jag sparar mina kontakter
eftersom jag byter simkort??
 
Nåja det vet väl sonen =)

Kommentarer:
#1: Helene

Ha ha jag känner igen det där.
Bytte mobil för 2 veckor sen och han får hjälpa mig med allt = ))
Men nu kan jag lägga in appar själv ( hi hi )
Kram Helene.

2013-05-30 @ 09:04:47

Det är bra att ha tekniskt kunniga människor i närheten - det sparar en massa knappande :-)

2013-05-30 @ 09:40:16
#3: Pyret

Det är så kul med ny mobil! Alltid roligt att få leka lite :). Du vet väl att du också kan synka dina FB kontakter i telefonen så får du de som du har på fejan automatiskt in i telefonboken.

Kram! Hoppas du har en solig dag!

2013-05-30 @ 11:17:22
#4: Gunvor

Här har vi inte fått nåt regn ännu. Det skulle behövas för det är snustorrt överallt.Jobbigt att vattna. Men..nog gissar jag att det kommer regn hit också så småningom. Man får vara glad åt alla soliga dagar som varit.
Tänk att jag inte har lärt mej mobilen än. Min är flera år gammal och används bara till att ringa o svara i. Har inget intresse av att lära mej heller. Men det är ju helt otroligt va mycket man kan använda den till. Snart behövs varken kamera eller dator.
Visst är det super att ha barnen till hjälp när det krånglar.
Ett elände med pollenallergi. Det har jag sluppit i alla fall. Hostar gör jag fortfarande.
Ha det så himla gött du Värmlandstös! KRAMAR!

2013-05-30 @ 11:47:12
#5: Gunnar

Tur att du kan få hjälp med tekniken. Lycka till med den nya Iphonen! Jag har kört flera år nu med Iphone och Ipad och är helnöjd. Vill gärna ha nyare modell men får ge mig till tåls.

2013-05-31 @ 18:33:57
#6: Junitjej

Lycka till med din nya iPhone! Jag älskar min och kommer aldrig att byta till en annan smartphone.

2013-06-01 @ 08:17:01
#7: Micke

Ja det är ju sjuttan vad man måste tänka på när man skaffar ny telefon...haha...ja jösses.

Jodå..allergin sitter i här med..har varit en massa skit i luften hela veckan...får se om det avtar nu snart....urk o fy.

Men nu får du ha en superb afton..det ska jag :)

2013-06-01 @ 19:03:38
#8: Znogge

Hoppas att du ska trivas med nya telefonen och att kortet kommer snart. När yngsta fröken köpte sin telefon missade säljaren också att det skulle vara ett nanokort. Tydligen en vanlig miss :-(

Kram

2013-06-01 @ 22:32:27
#9: Yvonne

Hur har det gått med kontakterna? Synka inte för mycket bara för då får man med vänners vänners vänner ;) Har jag märkt! :D

2013-06-03 @ 16:54:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: