*

2013-05-20
18:00:03

Måndagen avklarad =)
Började tidigt idag..jag vaknade före klockan ! Den skulle ringa kvart över fem, vid fem låg jag och drog mig.
Bryggaren var laddad, bara ner och trycka på knappen.
 
Jobbdan gick fort, väl hemma så satt vi igång att rensa garderober...Anders slängde väl två par byxor, jag två nästan fyllda säckar.
Massvis med skor och en hel del kläder. Ska naturligtvis inte slänga dom utan skänka bort.
 
Nu kan jag med lätthet gå in i min klädkammare..Ljuvligt. 
 
Har fått middag, bruna bönor&fläsk...mums mums. Nu ska jag slappa en stund, letar och letar efter min gamla kameraladdare.
Tänkte skänka bort min gamla kamera, absolut inget fel på den =)
 
I morrn ska jag på pedikyr
och JAG ska INTE glömma denna gång
 

Kommentarer:
#1: Pyret

Jag känner mig alltid flera kilo lättare när jag rensat och skänkt bort. Så skönt!

2013-05-20 @ 18:09:13
#2: Yvonne

Och jag gick upp klockan sex! Klockan sju var jag nere i stan på morgonyoga, jättehärligt! Rensa i garderober är bra! Man har alltid en massa kläder som inte passar/gillas/annat. Jag brukar ge till Stadsmissionen, där kan man även lämna schampo och sånt om man köpt fel eller så... Kameran behöver dock inte jag ;)

2013-05-20 @ 18:11:23
#3: Nilla

Jösses vad duktiga ni har varit. Och kocken fixade middag, precis som det ska vara ;)
Kram

2013-05-20 @ 19:12:56

Det är så skönt att rensa ut och göra sig av med kläder man inte använder..man borde verkligen göra det oftare..typ slänga något varje gång man köper nytt..det vore en bra idé.

Jepp ge bort din kamera så blir någon väldigt glad.

2013-05-20 @ 20:46:44
#5: Ingrid

...och det bästa; sen kan man ju köpa nytt igen! ;)

2013-05-20 @ 21:25:38
#6: Cecilia

Härligt att få rensat! Jag ska försöka att orka rensa upp i vårat tilltänkta Walk In Closet, måste ju hitta skorna du ska få. Ja, du vet de jag köpte förra sommaren.
Glöm nu inte pedikyren i möra!!!
Har du förresten lust att hjälpa mig med håret nån dag? Slingor du vet ;)
Onsdag har jag möte hela kvällen så då kan jag inte.
Puss fina du

2013-05-20 @ 22:00:05
#7: soffie

va härligt att rensa ut inför sommaren nu får du ge dej ut på shopping runda :)härligt med pedikyr,, när tusan ska vi hinna ses för en fika??? kramen

2013-05-20 @ 22:32:00

Duktigt att rensa garderoberna - inte varje dag man tar sig för det :-)

2013-05-21 @ 14:09:27
#9: Znogge

Skönt att få rensat undan. Så kan man dessutom införskaffa lite nytt ,-)

2013-05-21 @ 20:29:45
#10: soffie

jag slutar bara tidigt på fredagar då kommer jag iväg vid 14 å hämtar Nellie .så nån fredag kanske vi kunde ses för en fika ,om du har nåt ärende istan annars får jag ge mej ut till ÖA :)

2013-05-21 @ 21:27:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: