*

2013-05-06
06:58:43

Måndag 6:e Maj
Ja då var den sköna helgen över, men å andra sidan jobbar jag ju bara tre dagar =) Helgen har varit lite upp&ner, fredag kväll och lördag var vi krassliga båda jag och maken.
Men igår hade vi en underbart skön dag i solen...så skönt. Äntligen lite vårvärme.
 
Avslutade dagen med lite Mästarnas mästare, jäklars va bra hon är Anna L. La oss tidigt för klockan skulle ringa kvart i fem..blää.
Somnade gott...men sen vid ett började jag hosta..fasen vad jag avskyr hosta...värsta jag vet. Är helt öm i bröstet och magen efter den här natten. När jag slutade började maken...haha.
 
Tur jag slutar tidigt...har lite ärenden, men sen ska jag bara slappa...förhoppningsvis är grannen på sjutton hemma så man kan få en slurp kaffe!!

Kommentarer:

Tur basiluskerna var av den snällare sorten, här är det vårvärme i luften idag, jackan var nästan för mycket när jag gick min stavgång
Kram

2013-05-06 @ 15:35:37
#2: Gunvor

Jaså ni har fått basilusker av barnen. Ja dom smittar ju jämt. Jag har varit o lämnat ett nytt upphostningsprov i dag. På fredag är sista dan jag inhalerar. Hoppas jag! Tänk då har jag hållit på en månad. Jag har börjat hosta lite jag med. Inte kul, som Ville säger!
Barnbarnen era var jättesöta. Goa ungar!
Idag har vi faktiskt haft 21+grader. Helt otroligt! Och jag har t.o.m suttit i solen en stund. Och rensat lite rabatter.
Krya på dej nu så du kan vara ute o njuta i solen!Kram!
Ps..jag hatar också hosta!

2013-05-06 @ 22:19:44
#3: Cecilia

Tusen tack för de fina kläderna till Lillemannen! Just nu sitter han med jackan på i soffan och dricker välling =)
Sicken skit att du tog fel på dag när du skulle till ICI.
Hoppas ni får en kanon dag idag, solen börjar titta fram.
Puss

2013-05-07 @ 08:26:04
#4: Znogge

Usch, för att hosta speciellt nattetid. På dagen går det väl an men så fort man hamnar i sängen så börjas det.

Krya på dig!
Kram

2013-05-07 @ 19:06:12
#5: soffie

bläför alla baciller, när tusan ska vi hinna ses det vore ju skoj att ta en fika innan jag åker till Spanien :)

2013-05-08 @ 21:11:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: