*

2013-03-04
08:40:04

Måndag 4:e Mars
Jippi det närmar sig..i morrn så =)
 Har faktiskt inte packat ett endaste dugg.
 
Men vi har hela dagen på oss.
Ska in till stan en sväng har 
lämnat in min klocka.
Den behövde justeras lite..
 
Måste även till jobbet en sväng
har ju glömt att fylla i ledighetsansökan..oops!
 
Sen ska här dammsugas
vattnas blommor..rensa kylen..osv osv.
 
Birgitta hjälper mig med blomvattning&post.
Har haft en toppenhelg
Bortbjudna på fredagen.
Lördan satt vi i solen och gonade oss.
 
På kvällen kom Lovisa&Ella över när det var andra chansen.
Lovisa var barnvakt åt grannarna.
Grannarna själva kom över efter att haft en kul 
kväll i Löfbergs arena.
 
Kvällen övergick till natt och nästan morgon.
Åhh vad vi skrattade och pratade =)
 
Söndagen bjöd på strålande solsken
och Vasalopp.
 
Hem till sonen en sväng som är sjuk
stackarn..vi stannade inte länge..vill inte bli smittade.
 
Ska åka dit en sväng i eftermiddag
och se hur det är med honom.

Kommentarer:
#1: Znogge

Hoppas att ni får en alldeles underbar resa!

Kram

2013-03-04 @ 09:52:28
#2: Ingrid

Önskar med en bra resa!!

2013-03-04 @ 17:23:37
#3: Yvonne

Jag brukar heller inte packa långt innan, däremot skriver jag listor på vad jag ska ha med! Tandborste...tandkräm..osv ;) Ha dä gött!!

2013-03-04 @ 18:35:12
#4: Cissi

Jag Gud vad mycket vi hann gå igenom. Tack för att ni finns. Ni är underbara. Kram kram

2013-03-04 @ 19:02:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: