*

2013-03-02
11:03:54

Lördag förmiddag!
En fantastisk dag igår
strålande solsken...Mmm njöt för fullt.
 
Bortbjudna på middag hos grannarna
Sååå god mat.
Vi hade jättetrevligt satt och pratade 
från sju till kvart i två...oj va tiden gick fort.
 
Idag är vi lite lätt trötta =)
Ikväll tittar vi på Andra chansen från Karlstad.
Våra grannar ska dit..Kul.
 
Idag måste jag börja kolla vad jag ska ha med på resan.
Dammsugaren ska fram en sväng också!
 
Jag hoppas även att solen ska titta fram
lite mulet än så länge.
 
Ha en fin dag alla
 

Kommentarer:
#1: Karin

Hej! Ser att du ska till Playa las Americas. Vi var där för ett antal år sedan och tyckte mycket om det. Om ni gillar att gå på teater så är det ett bra tips att boka biljetter en kväll och se en hel show med flamencodansare m.m. Jag tror de har samma fortfarande. Vi hyrde bil och körde till Puerto de la Cruz.

2013-03-02 @ 13:28:20
#2: Micke

Tiden går fort när man har trevligt...hade det varit lika trevligt på jobbet hade man bara varit där i typ en timmer per dag ;)


SV: Jo...intressant bok det där.

2013-03-02 @ 16:04:41
#3: Yvonne

Solen har ju tittat fram, men huj, vad det blåser! Gillar inte blåst heller ;)

2013-03-02 @ 17:20:44
#4: ansepanse

vad trevligt att vara bortbjuden på middag :) jag har inte tittat på de andra mello-delarna så jag tittar inte idag heller
en fin kväll till dig
kramar

2013-03-02 @ 18:13:16
#5: Znogge

Slötittar på andra chansen nu. Orkar inte riktigt engagera mig fullt ut. Inte än...

Kram och lycka till med packningen!

2013-03-02 @ 20:40:43
#6: Cecilia

Vet ju inte när Ni åker men, önskar Er den bästa resan=)
Här är det väl inte riktigt bacillfritt ännu. K hemma idag oxå då hostan inte vill ge med sig.
Jag går med nackont, M hostar och snörvlar.
Ska snart bege mig till Nitton för ett lättare 11h pass.
Puss & Kram finaste du <3

2013-03-04 @ 06:33:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: