*

2013-06-16
09:52:00

Söndag 16:e Juni
Har varit en bra helg...än så länge =)
 
Fredagen var vi hos kissen Tetris
Han tyckte det var mysigt med sällskap.
 
Men natten..jisses vad han höll på
han sprang fram och tillbaka hallen vardagsrummet
lät som en hel hjord med elefanter.
 
Till slut kom han till ro.
Efter frukost åkte vi hem.
grejade lite hemma..njöt i solen.
 
På eftermiddan var det kattbesök igen
kvällsmat och lite gos.
Tetris var inte överförtjust i att vi gick..lilla kissen.
Men jag klarar inte av att sova där
bara att inse..jag hostar och hostar.
 
 
 
 
Väl hemma tändes grillen
Mumsig mat intogs =)
 
Sen tog vi en kvällspromenad
som avslutades hemma hos Micke&Cecilia
där blev vi sittandes i flera timmar.
En och annan stänkare intogs..hihi
 
Snart är det dax att bege sig till kissen igen
han vill nog ha frukost
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:
#1: Micke

Jo..den ena av våra katter springer omkring nattetid ibland..fast det går i vågor det där.
Brukar vakna till och tala om för vederbörande att han gör bäst i all hålla käften ibland..tror du han lyssnar? ;)

Nä..men katter är fina djur.

Ha så bra nu :)

2013-06-16 @ 10:49:35

Oj du vilken tur att sonen har er som kan ta er an Tetris. Att vara allergisk är ju verkligen ingen hit ..så att sova där ska du nog aldrig tänka dig. Min man är så galet allergisk mot katt ..så vi kan aldrig besöka någon som har det husdjuret. Ja igår var det härligt..jag var i Göteborg och solade mig :)

2013-06-16 @ 11:02:00
#3: Yvonne

Jag är inte allergisk mot katter, men de hårar ner så, så kisse vill jag inte ha :D Nu håller vi tummarna för lite värme snart!

2013-06-16 @ 13:22:13

Snällt att ni håller Tetris sällskap så mycket :-)

2013-06-16 @ 17:08:04
#5: soffie

vad mysigt ni har med Tetris!

2013-06-16 @ 20:21:27
#6: Znogge

Det är dumt att utsätta sig i onödan för det som man inte tål. Ett besök är väl ok men att sova där det finns katt är nog inte att rekommendera....

Kram

2013-06-17 @ 12:03:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: