*

2013-07-30
11:38:49

Hejsan hoppsan =)
Då var vi hemma efter en snabbtripp till Umeå!
 
Det blev bara fyra dagar varav två
går åt till att åka.
Vi valde även denna gång snabbtåget.
 
Visst är det skönt att åka på natten
men jag sover inte värst gott på tåg.
 
Vi har haft två varma dagar i Umeå.
Anna&Andreas har fått fin ordning på huset.
Vi var ju där vid Valborg
och då var dom i flyttartagen.
 
Lilla Alma hade växt till sig
helt ljuvlig bebis som jollrar och skrattar.
Nu är hon snart fyra månader ♥
 
Dom stora hade fullt upp med sitt
dom lekte med kompisar och satt vid datorn.
 
 
Glad Amanda som fått min "gamla" kamera
Sötnosen
 
 
 
Gullungen Alma
Tavk Anna&Andreas för mysiga dagar!
 
Den tredje gullungen lyckades jag aldrig få bild på
Ja jag hade ju kunnat plåta hans rygg när han spelade dator =)
 
Nu är jag inne på min fjärde semestervecka
och vi kan inte klaga på vädret
har varit helt fantastiskt.
 
Många stranddagar har det blivit.
Men idag är det mulet men väldigt varmt.
Vi roar oss med tvättstugan
sen måste vi handla det gapar tomt i kylskåpet =)
 

Kommentarer:
#1: Micke

Gillar ju tåg jag..fast att åka så länge och sova på det har jag ju aldrig gjort förstås...nja..är nog inte min grej att sova så.

Tvättstugan? ABSOLUT inte min grej...burr ;)

Ha de bäst nu.

2013-07-30 @ 12:29:55

Mysigt att få träffas, även om det inte blev så många dar :-)

2013-07-30 @ 17:15:44
#3: Znogge

Tiden går så snabbt så snabbt! Mysigt att få träffa barn och barnbarn. Man hinner ganska så mycket på två dagar ändå...

Kram

2013-07-30 @ 17:43:01
#4: Gunnar

Verkar som ni har haft fina dagar i Umeå. En stad som jag gillar men som man sällan besöker. Den ligger lit väl långt bort från där vi bor.

2013-07-31 @ 07:51:12
#5: Soffie

Vad mysigt ni haft det hos de fina barnen, nu är sommaren slut och vi har inte hunnit att ses ,2veckor kvar vad sägs ska vi ses på torsdag för en fika?

2013-07-31 @ 09:56:51
#6: Ingrid

Ja, vilken sommar vi haft! I år kan man inte klaga. På måndag börjar allvaret igen, men har ju lite "ledigt" veckan efter igen. Då kommer valpen! Har en spec baileyblogg där det kommer bli lite mer bilder, vill ju inte tjimma ut de som inte är så hundintresserade. Adressen dit är baileysbravader.wordpress.com/

2013-08-01 @ 09:43:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: