*

2013-01-23
17:26:09

Shoppat liiite
Har varit iväg för att få 
tag på ett par bra arbetsskor
det var INTE lätt.
Jag var tvungen att ha ett par
mina har spruckit i sulan.
 
Var på Hälsokost dom brukar ha fina
men inte idag..dom som var nåt att ha
kostade över 800..nej tack.
Var i varenda skoaffär på Bergvik...inget napp.
 
Det fick bli ett par superbilliga på Ica Maxi =)
Dom får duga så länge.
Jag behöver ett par bra med svikt i
golvet är så hårt på jobbbet.
Dom här var okey..bättre än ett par spruckna.
 
Tänkte tvätta idag
men såg att tvättkorgen var inte ens full
väntar till helgen.
Ska plocka lite här hemma i stället.
 

Kommentarer:
#1: Cecilia

Svårt med arbetsskor. Jädrans vad kallt det är, brrr.
Knappt att Felix ville gå ut.
En slappardag kan man säja.
Kram söta du

2013-01-23 @ 17:33:19
#2: Anna

Ja du det är viktigt med bra skor..men priset bör ju vara det rätta. Tänk så lite tvätt det blir nu när man bara är två..skönt. Jag minns när hela halva köksgolvet blev fullt av strumpor som skulle sorteras. Allt har sin tid :)

2013-01-23 @ 19:20:07
#3: Yvonne

De har ju rea ibland på typ Hälsokosten...kanske du hittar något där sen, bra skor är viktigt! Det är inneskor du menar kan jag tänka. Nu hoppas vi att kylan tar slut snart, eller hur? Brrrr....

2013-01-23 @ 20:02:07
#4: Znogge

Bra skor är viktiga. Vi har ett företag som säljer på vår skola. Verkar bra men kostar en del...
'
Kram

2013-01-24 @ 06:51:25

Det är viktigt att ha bra skor. Hoppas du hittar såna som passar till ett bra pris. Smart att köpa tillfällighetsskor så länge :-)

2013-01-24 @ 10:19:16
#6: Gunvor

Jag skulle vilja ha tag på ett par riktigt varma sköna uteskor som man kan ha tjockstrumpor i. Fryser om fötterna när jag är ute. Och är man kall i fötterna så fryser hela kroppen.Jag har blivit så känslig om näsan o kinderna i vinter. Även när det inte är så superkallt så fryser jag om näsan. Inte behagligt alls. 22- idag också.
Ha en fin torsdag. Kram!

2013-01-24 @ 10:33:35
#7: soffie

typiskt att de ska va så dyra jag har ett par foppisar å de är superbra och sköna men fula men det är ingen som bryr sig :)

2013-01-24 @ 20:42:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: