*

2013-01-02
07:00:38

Gäääsp
Hua för att gå upp så här tidigt
Klockan ringde halv sex..Usch
 
Men jag la mig tidigt
och har sovit gott hela natten.
 
Nyårsafton blev härlig
Vi festade fram till fyra på morgonen.
Och jag vaknade halv åtta..suck.
Men när maken vaknade
hade jag diskat bort allt =)
 
Fast det var itne så farligt
vi hade hållt undan under kvällen.
Maten smakade bra!
 
Tog en lång skön promenad
på förmiddagen
sen gick resten av dan i slapphetens tecken.
Middagen bestod av Pizza
det var vi väl inte ensamma om!!
 
Nu sitter jag på jobbet
tillbaka i vardagen
snart ska det dyka upp ett barn
Hmm dom sa sju vi får väl se!!
Idag har vi två barn..boring =(
 
Vi får väl ta en promenad till affären
så vi hittar på nåt.
 

Kommentarer:
#1: Yvonne

God morgon! Själv sov jag ända till halv åtta idag ;) Jag börjar ju först på måndag...Nyår la jag mig vid ett, men somnade inte med en gång, tyvärr...

2013-01-02 @ 08:29:05
#2: znogge

Det var inte många barn hos er i dag. Men visst, många passar nog på att ta ut semester i mellandagarna här.

Kram

2013-01-02 @ 11:05:48
#3: annika

Det tråkiga med att, som vi var idag, mycket personal(schemalagd utifrån alla barn som skulle komma!) och lite barn är att då finns det tid att städa...

2013-01-02 @ 16:14:48

Här ringde ingen klocka. Men jag steg upp ändå. Så småningom ;-)

2013-01-02 @ 19:00:59
#5: Gunnar

Du har fått en mjukstart med andra ord. Men jag kan förstå att det kan bli långtråkigt.

2013-01-02 @ 19:14:11
#6: soffie

härligt att det blev en lyckad nyårsafton för er, själv kom vi i säng runt 2:)svar:nu är resan bokad men vi har inte betalat än idag hade priserna gått ner med 2000 så vi bokade om resan.Nu ligger vårt slutpris med transfer+mat påplanet 10100:) bra för 3pers. kramen å blä att jobba då det är så lite ungar...

2013-01-03 @ 19:40:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: