*

2013-01-16
08:43:29

Fyyyy va kallt =(
Nää det tycker jag INTE om!!
 
Kallt om benen när jag gick
ut i morgonrock för att hämta tidningen
och skotta bort lite snö.
 
Jaha då var det vinter igen
 
Och jag är inne i en väldigt trött period.
Brukar vara det vid den här tiden.
Får liksom inget gjort.
Slutade tidigt igår..var och köpte en present.
Det var väl allt vettigt jag gjorde =)
 
Många är sjuka nu verkar det som
Får väl hoppas att jag klarar mig.
Influensan får jag inte iallafall.
Sprutan tog jag i höstas.
 
Läser på FB att dom hostar, snorar 
och har en hemsk huvudvärk..blää.
Nää det tror jag att jag hoppar över!!

Kommentarer:
#1: Helene

Du är inte ensam.
Jag är så trött hela tiden.
Skulle bara vilja sova och bara vara en lång tid.
Ha en fin dag.
Kram Helene.

2013-01-16 @ 08:53:10

Ja nu är det riktigt kallt igen :( Kram

2013-01-16 @ 09:20:09
#3: Znogge

På tok för kallt för min smak. Hoppas på mildare vindar snart ;-)

Kram

2013-01-16 @ 10:18:38
#4: Cecilia

Japp, dennna kyla kunde vi ha skippat. Nu vill jag ha värme. Eller rättare sagt, JAG BEHÖVER sol och värme!
Puss Sötast av de sötaste

2013-01-16 @ 20:21:09
#5: Yvonne

Jag hostar och snorar inte, som tur är! Så jag lämnar inga virusspår efter mig här ;) Jag sover mycket nu också, och är trött, men på fredag (eller lördag) (eller söndag...) ska jag städa vinden, för kbab har en container här ute som man får slänga grejor i, och det kan man ju inte missa...inte bara att köra iväg till tippen när man inte har nån bil...

2013-01-16 @ 20:30:59
#6: Micke

Massa folk på skolan som är sjuka, både lärare och elever tydligen..själv har jag klarat mig än så länge..hoppas på att klara mig från det helt..urk.

Jo..lite kyligt har det ju varit sista dagarna här..hade jag kunnat vara utan om man säger så..även om jag gillar snö...burr. :(

Ha så fint .

2013-01-16 @ 20:45:11

Ja, verkligen vinter igen! Man fick upp hoppet när så mycket töade ju =/

2013-01-16 @ 22:30:35
#8: soffie

blä för alla läskiga sjukor som går nu :( hoppas vi klarar oss.. å snö kom det med men det gillar ungarna å idag va vi ute nästan hela dagen härligt:) svar:vet inte när vi kan gå å käka har haft det jobbigt nu med medicin + att sonen ska flytta hem till pappan känner mej jättenere nu... vi kan väl kolla nån vecka innan du åker? kramen

2013-01-17 @ 20:48:08
#9: Kersti

Tycker att det är helt ok med lite minusgrader när det nu är vinter. Vackert vitt är det också. Mycket bättre än slask och tö. Hunden vill ha ännu kallare :)

2013-01-17 @ 23:02:08
#10: Sussi

Jag är inte sjuk men ändå sjukskriven. Fast det får jag mest skylla mig själv för ;) Räknar med att vara tillbaka på jobbet på onsdag.

Jag har nog min värsta period i november. Då brukar jag bli trött och nere..
Hoppas du får klara dig från baskelusker och sjukdom.

Trevlig helg
Kramisar

2013-01-18 @ 12:17:25
#11: Ingrid

kallt här med, vintern är som pånyttfödd.

2013-01-18 @ 15:59:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: