*

2013-02-26
06:56:05

Tisdag 26:e februari
Jodå jag kom fram till läkaren
till slut...fick ny tarmmedicin
Så nu håller jag tummarna att magen sköter sig.
 
I eftermiddag ska jag till tandläkaren
inget jag ser fram emot.
Undrar varför, har ju aldrig hål
Klart jag haft men inte sen jag var femton år!!
Men det är jobbigt ändå.
 
Ska även hjälpa min granne
att lägga i färg i håret.
Hon har massvis med slingor
så dom måste vaxas innan jag lägger i färg.
Undrar hur många gånger jag hjälpt henne med detta =)
 
På jobbet är det lugnt
många barn har sportlov.
Idag endast sex barn..bra det
då behöver jag inte ha dåligt
samvete för att jag går tidigare idag.
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Hoppas verkligen den nya medicinen ska hjälpa! Lyckos, jag har alltid hål :-(

Kram och ha en fin dag!

2013-02-26 @ 08:56:13
#2: Pyret

Jag avskyr tandläkaren! Obehagligt bara och en gång tappade de ned en grej i halsen på mig :(. Jag har ju ändå jobbat som tandsköterska och kan inte tycka att det är roligare för det.

Hoppas det går bra med färgningen!

2013-02-26 @ 10:06:17
#3: Fia

Usch, det låter inget vidare med magen. Hoppas den nya medicinen gör susen!

2013-02-26 @ 19:46:11

Hej kan du tänka dig nu är jag här ha ha....försummad blogg....stackars dig det låter inte bra det där med magen. Hoppas du får hjälp...va härligt ska ni åka bort till värmen? Va skönt för er. Titta gärna in jag har skrivit lite grann på bloggen. Kram vännen och krya på dig! Mumin

2013-02-26 @ 20:31:33

Skönt med lite lugn :-)

sv: Dom orangea nespressopluttarna är nya och har en mycket vacker färg (på pluttarna alltså ;-) )
Vi gillar båda den blåa bäst, men jag lyckades tjata mig till ett orange testpaket :-)

2013-02-26 @ 20:32:03
#6: Gunnar

Tandläkarbesök är sällan trevliga men ack så nödvändiga.
Låter bra att det lite lugnare för dig på jobbet. Sportlovsvädret går inte att klaga på. Ännu en kanondag på gång som det verkar!

2013-02-27 @ 08:55:12
#7: Helene

Lycka till hos tandis !!
Ha en fin dag.
Kram Helene.

2013-02-27 @ 09:11:58

Vad bra att du är bättre nu då :) hoppas det håller i sig och att nya medicinen är toppen bra...
En sån raring det snosats :)
Kul du kikade in till mig med,
Sussi

2013-02-27 @ 14:14:14
#9: Gunvor

Halloj..jag är hemma nu. Va tråkigt med din mage. Hoppas medicinen hjälper dej. Tandis gillar inte jag heller men man måste ju pina sej iväg ändå. Alltid lika skönt när man går därifrån och betalar gärna fast det är dyrt. Men det är dyrt hos frissan också, dit jag har varit idag. Va smart det lät att vaxa slingorna före färgningen.
Fint har du gjort här sen sist. Och resan närmar sig. Härligt!
Kram Kram!

2013-02-27 @ 17:02:10
#10: Ingrid

Har tandläkaren på fredag.. Har en förkylning på g, hoppas det inte blir för illa. Har annars klarat mig bra från det

2013-02-27 @ 18:52:16
#11: Cecilia

Käre älskade vän!
Sov hela dagen igår och det behövdes! Känner mig fri från febern men, hostan från helvetet :(
Likaså K, lite feber hit och dit och även där hostan från helvetet. Fick en tid hos en go Dr idag. Hostmedicin utskriven till oss alla.
Kanske får sova inatt?
Jag blir åter igen hemma hela veckan, ingen idé att skicka K till Dagis. Även om han är feberfri så hostar han vid minsta ansträngning...
PussPuss

2013-02-27 @ 19:53:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: