*

2013-02-17
08:40:00

Snöig söndag =(
Igår töade det så härligt
och idag snöar det..bläää.
 
Mysdag igår, åkte till stan
shoppade massor=)
 
Och här skulle jag hämtat en
bild från fejjan..men det var ju
segt som tjära.
La ut en bild där på mina inköp.
 
Hade en himla tur faktiskt
Gick till en affär som jag gillar
plockade på mig en massa snyggt
Orkade inte prova..jippi allt passade.
Nåja jag är lite tveksam på en klänning.
 
 
Hihi lyckades hämta bilden nu =)
 
Tyckte nog jag fick putmage...haha.
Tyckte inte maken..men han är bara snäll.
 
Anders hittade ett par snygga skjortor
samt en jättefin rock på Dressman
Rocken hade kostat 1300 och nu endast 500.
 
Vi käkade lunch på stan
nersköljt med en väldigt god öl
som jag redan glömt namnet på.
 
Eftermiddan tillbringades vid köksbordet
med ett varsitt korsord =)
 
Mellon tittade vi på
många bra låtar...faktiskt.
Men utgången förvånade mig.
 
Idag ska vi bara vara
Anders tur (?) att bli förkyld
Inte min dessvärre den har jag kvar.
Sonen kommer hit och äter älgstek med oss senare.
 

Kommentarer:
#1: Znogge

Ser snyggt ut! Kläder inför resan förmodar jag?

Kram

2013-02-17 @ 09:32:07

Kul att göra så många fina fynd - särskilt utan att prova :-)

Jag tyckte gubbarna var bäst igår :-D

2013-02-17 @ 11:45:06
#3: Micke

Jo..snöar här också...lite småtrött på det måste jag erkänna..fast hellre snö än regn.

Sist jag köpte kläder utan att prova så kom jag hem med ett par jeans modell tält..hade sumpat 10 kg av mig själv...glömde ju det och köpte storlekar jag alltid köpt innan.

Håller koll på sådant numera ;)

Ha en fin Söndag.

2013-02-17 @ 12:17:17
#4: Yvonne

De hade ju 70% rea på Axelssons, så jag tittade in där, men det som var på rean var inte mycket att ha, haha! Kollade inte så mycket på övrigt där, de bygger ju om så det är lite stökigt. Jag kollade på Mellon igår, faktiskt (sambon var ju på Leprechaun och spelade ;) och jag gillade gubblåten som vann, svängde gjorde den...Idag är jag bara inne och bakar, ingen utgång i snön, tack! Ha de gott!

2013-02-17 @ 13:30:22
#5: Sussi

Ser ut att vara mycket snyggt med där. Härliga färger! Jag längtar tills gipset kommer av så jag får plats med armen i kläderna igen. Då blir det kanske lite shopping för mig med. För att fira liksom ;)

Jag gillade Martins bidrag i lördags. Förvånad att inte han gick direkt till final..

Kramisar

2013-02-17 @ 16:36:51
#6: Fia

Vilka fynd du har gjort! Vad roligt att få förnya garderoben så där!

2013-02-17 @ 19:10:17
#7: soffie

va roligt att fynda å shoppa,det verkar som vi inte hinner träffas innan vi reser bort men vi får ses när vi kommer hem istället, kramen

2013-02-17 @ 19:59:59
#8: Yvonne

Jag var tvungen att kika på nya mallen, snygg! Och mina uppgifter finns med här och allt ;)

2013-02-17 @ 21:06:31
#9: Cecilia

Jättesnyggt med bloggen Raring!
Kul med shopping, mycket snyggt fick du. Tunikan/klänningen till höger ser så jädrans snygg ut.

Ha det gott, dags för en date snart! IngegerdAbstinens ;)
>Puss

2013-02-17 @ 22:39:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: